דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שברולט: הנאה או מעשיות? 

מאת    [ 29/03/2011 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2284 פעמים ]

כאשר בוחרים מכונית מדגמי שברולט בפרט או מכל דגם שהוא ניתן לשים דגש על מערכת שיקולים משתנה שבה ניתן משקל לפרמטרים שונים בעלי חשיבות גדולה יותר או פחות. סדר העדיפויות של מחפש המכונית אינו זהה לכל מחפש מכונית באשר הוא אלא משתנה בין מחפשי מכוניות שונים. כאשר פלוני מחפש שברולט חשובים לו פרמטרים שונים מאלו שחשובים לשכן שלו, למכר שלו או לכל אדם אחר בעולם. כאשר ניגשים לבחור שברולט חשוב לקבוע מראש את סדר העדיפויות שלפיו תתבצע הבחירה כדי שהתוצאה תתאים לרוכש המכונית, לצרכים שלו ולרצונות שלו.

ציר אחד שעליו ממוקמות העדיפויות של רוכשי מכוניות הוא הציר שמחבר את הקצוות של הנאה ושל מעשיות. הגישה של נהגים שונים כלפי המכונית שלהם איננה זהה. ישנם נהגים שעבורם מכונית שברולט צריכה להיות קודם כל מכונית שגורמת להם הנאה. הם נהנים לנהוג והם רוצים שחוויית הנהיגה שלהם תהיה הטובה ביותר. לעומתם ישנם נהגים שרואים במכונית שלהם כלי עבודה ותו לא. הם רוצים מכונית שתביא אותם ביעילות הגדולה ביותר מנקודה א' לנקודה ב'. את ההנאה שלהם הם משאירים לתחומים אחרים בחייהם.

לעיתים קשה להפריד בין הנאה למעשיות. יהיה מי שיטען שמכונית שברולט שאיננה נוחה לנהיגה איננה מעשית שכן גם מי שרוצה להגיע מנקודה א' לנקודה ב' רוצה לעשות זאת בנוחות והוא רואה את הנוחות של הנסיעה כמרכיב חשוב בהיבט המעשי של המכונית. יש בכך הרבה אמת; בסופו של דבר לעיתים קשה לדעת היכן מתחילה ההנאה ונגמרת המעשיות. עם זאת, כאשר בוחנים את הבחירה של מכונית לפרטי פרטיה מגלים שלעיתים קרובות יש לבחור בין הנאה ובין מעשיות: כאשר אנחנו מבקשים לקנות שברולט עם יותר נוחות נסיעה אנחנו גם צריכים להשקיע יותר כסף כדי לקבל את התוספות המיוחדות שהופכות כל נסיעה למהנה שבעתיים: מערכת שמע טובה יותר, מכשיר ניווט לוויני, כסא שזוכר את הנהג וכן הלאה. כאשר יש לשלם יותר כסף עבור תוספות הרי שמדובר בבחירה בין נוחות ובין מעשיות: בין תוספות להנאה שלנו או תוספות לחשבון הבנק שלנו.

הנאה מנהיגה איננה מתמצה במערכות שמע וכן הלאה. נהגים מושבעים שמחפשים חוויית נהיגה שונה מדברים על רכות וקושי של מתלים, על התנהגות כביש ואחיזת גלגלים וכן הלאה. כשהם מחפשים שברולט הם אולי מוכנים לוותר על מה שנהגים אחרים מכנים הנאה כיוון שהם רוצים מכונית שמגיבה לנהג ושמעניקה חוויית נהיגה אמיתית. גם פרמטר כמו הנאה איננו אחד ויחיד עבור כל נהג ויש מי שיכנה הנאה מאפיין שנהג אחר רואה בו סבל. לכן כדאי להגדיר לא רק את סדר העדיפויות של בחירת המכונית אלא גם להגדיר את הפרמטרים השונים: מה זה הנאה בשבילי? מה מעשי בעיני?

זו הסיבה שקשה להרכיב מדריך בחירה מושלם לקניית שברולט או כל מכונית אחרת. הבחירה עצמה היא עניין אישי שמבוסס על הטעם ועל ההעדפות של הקונה. כל מדריך לקניית שברולט חייב אם כן להתחיל בכלל פשוט: הגדר לעצמך את הצרכים שלך, את המטרות שלך ואת סדר העדיפויות שלך. לאחר שעשית זאת, ורק לאחר שעשית זאת, אתה יכול לצאת לדרך ולמצוא לעצמך שברולט מתאימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב